pondělí 10. června 2013

Homo nebo Horko


Konec jara a přicházející předpovědi na léto zřejmě příliš nepodpoří prodej zmrzlin a nanuků. A tak je nutné, trochu si pomoci reklamou. (Ostatně jako každý rok touto dobou.) Pojďme se podívat na to nejzajímavější, co zatím letošek přinesl. Bez pochyb je to spot na nanuky Mrož.

Upřímně lituji společnost Bidvest Czech Republic. Která si cílením reklamy na Mrože zřejmě nevědomky podřezala větev u početné skupiny potencionálních zákazníků. Tou skupinou jsou muži mínus 4 %. Pokud se jim zachce této pochoutky, budou pro ni zřejmě muset, stejně jako loni, poslat manželku či přítelkyni, nebo nic netušícího kamaráda.   
Nerozumím rozhodnutí „pro veliký úspěch“ zopakovat leitmotiv z loňska… A co víc, ještě přitvrdit a vysvléct pány ze spodního prádla. Že by měly rok staré reklamy požadovaný účinek?
Před rokem přišla Prima se sloganem: Vyrobeno s láskou k ženám, a nejen k nim.
Letos je claim: Mrož – zmrzliny Vaší fantazie.
Už loni nechával claim dost prostoru pro fantazii. Což se tento rok jen potvrdilo. Čili asi tak, uvnitř každého Mrože je zabalen jeden gay zdarma. Já bych tedy spíše jahodu. Ale jak známo proti gustu... 

Dost řečí… nechte se unést vlastní fantazií a užijte si evergreen letošního horkého „léta“.Nově i s tvarohovou náplní.


A pro připomenutí… jak to bylo před rokem.


Radši bych tedy viděl zpět na obrazovkách a billboardech pana Mrože z Mrožnova tak, jak jsme ho měli všichni rádi. Stačilo by ho zřejmě jen poposunout správným směrem. Na starém spotu jde krásně vidět, jak se v průběhu let změnila cílová skupina. A z dětí jsou ženy a nejen ony.


Z Mrože jednomu zůstává rozum stát. A ne jen rozum, dodali by zřejmě v Bidvestu. Doufám, že jednou se dozvíme, proč to všechno dělají. 

PS: Ohnuli byste se v této firmě pro tužku? A nechystá se v marketingu firmy nějaká hlubší spolupráce s ČD?  

Žádné komentáře:

Okomentovat